Cool text

Flikar

23 februari, 2010

Hejsan!

Hejsan!
Jag ska sluta skriva
sagan som heter
Sarah och jakten......
ja och hela lattjolaiban.
För varje gång händer det alltid
nåt problem som gör att jag inte kan skriva mer.
Som t ex....min mamma kommer in i mitt rum och sen säger
att hon vill kolla en sak och då råkar hon av ''MISSTAG'' stänga
datorn eller stänga fönstret.Men jag sparar ju också inlägget innan
hon får datorn,men det som jag sparat försvinner.Ett t ex är att
min lillebror som är 1 år 1 månad kommer in och skriker så
att jag måste hålla honom det ät ju jobbigt eftersom,han vill
trycka på tangenterna och ta musen och kasta iväg den sen.Det är
därför mina sagor blir korta +att jåg får värk i händerna och
att jag blir yr att sitta vid datan länge.Idag för några timmar sen,
då spelade jag piano på GarageBand.Ni undrar säkert vad det är
för nånting.Men alla som har en iMac förstår.(iMac är en jättedyr
dator och är som iPod fast i jätte stor storlek.Man kan spela musik
på GarageBand,filma eller fota på Photo Booth,göra en egen film på
iMovie och mm.Annars har den internet och sånt som andra dator.
Imorgon eller övermorgon när jag ska skriva i bloggen,då ska jag skriva
vilka bloggar jag tycker om och sånt.Men nästa inlägg kommer det bli mycket
glitter,bling bling och lite musik.

Godnatt och sov gott!
PS.Detta är det längsta inlägg jag haft!
Kram Andrea!
ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........................Har somnat.....tror det..............................

Inga kommentarer: