Cool text

Flikar

04 januari, 2010

Bästis!!!!!! o_O

Hej!
Idag är min bästis
hemma hos mig.Jag skriver
med rött min bästis skriver med
lila.Okej vad vill du berätta?
Adelina:jo jag vill beretta att jag är
en flicka och det vet redan Andrea.
Andrea:Ska vi hitta på en egen saga?
Adelina:ja det kan vi men inte nu
feresten jag har en fråga.


Okej nu ska vi skriva vår saga.Nu undrar ni
säkert vad frågan är.Det är lite privat/hemligt.

Kamarias spådom
---------------------
Det började med att jag,
cissi888 gick till grottan för att gå till
levelboostern för att kolla om den funkade.
Då såg jag Kamaria.

Cissi888:Hej,Kamaria!Vad gör du?
Kamaria:Jag kan spå din framtid om du vill.
Men du måste hitta tre saker:Bly,en sked och en vattenskål.
Cissi888:Okej!
Innan jag började leta sprang jag till Mimsi999 trädkoja.
Jag knackade på dörren och Mimsi999 öppnade.
Mimsi999:hej vad är det som pågår?
Cissi888:Kom kamaria ska spå din framtid om du vill.Vill du det?
Mimsi999:JAAA så klart att jag vill.
Fortsättning följer...........................

/Andrea och Adelina!!!!!!!!o_O

Inga kommentarer: