Cool text

Flikar

10 november, 2009

Knäckt?!

Jag är helt knäckt!
Jag råka sudda ut min bästis från min vän lista
i Panfu!Råka!!Hon blir säkert arg.Jag ska berätta det
till henne.Hon och jag hade gjort varandra till bästisar
i Panfu(vi är bästisar i verkligheten också)men när
jag logga in på hennes gubbe stog det att(det hemska)
stod det att...HON VA BÄSTIS MED LILI8!!!!!!!!!!!!!!
FATTAR NI INTE DET!!!!!!!JAG ÄR KNÄCKT!!!!!
Förlåt om jag skriker mycket.......jag menar jaaa jaaa
ni kan ju inte höra mej men jag skriker i era tankar.
Så lessen jag är!!BUHUU!!!HULK!!!HULK!!!(jag hulkar heehheee...)
Allt detta är sant förutom att jag gråter.......
Skriver mer i morgon....(GÄSP).....kl är snart 20.00 nu.....zzzzzzzzz...gäsp....
Orkar inte borsta tänderna...hur sent eller tidigt jag än sover,så måste
jag vakna kl....gäsp kl.5.45:tiden....zzzzzzzzz......

Inga kommentarer: